برات قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس برات قنبری به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن حکم دکتر واعظی آمده است:
جناب آقای مهندس برات قنبری
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سر لوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
انتظار می رود با اولویت تهیه و تدوین و نظارت به حسن اجرای راهبردها، سیاست ها، برنامه ای بلند مدت، میان مدت و سالیانه، تدوین و پیاده سازی نظام جامع بودجه ای وزارت و دستگاههای وابسته، اقدام بموقع برای تنظیم بودجه سالیانه، تهیه و تدوین و نظارت بر حسن اجرای سندهای راهبردی ملی و استانی، تهیه و تدوین و تکمیل آئین نامه های اجرایی 
قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور در تبیین جایگاه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور اقدام نمایید.
توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
 
گفتنی است مهندس قنبری پیش از این رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاون اشتغال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(وزارت پست و تلگراف و تلفن)، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون ارتباطات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،قائم مقام رئیس شورایعالی انفورماتیک کشور، مدیرکل پست و مخابرات سازمان برنامه و بودجه و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران فعالیت داشته است.
 
همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای مهندس عبدالمجید غریب رضا در طول تصدی سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.