برادران شرور جنت‌آباد دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که از اراذل و اوباش محدوده غرب تهران بودند خبر داد و گفت: این دو متهم مدتی پیش با همدستی هم ۲۱ خودرو را در جنت آباد تخریب کرده بودند.

فارس، سرهنگ علیرضا محرابی با اشاره به اقدامات تیم عملیات ویژه این یگان برای دستگیری دو برادر که از اراذل و اوباش محدوده غرب تهران بودند گفت: با گزارش‌های ارسالی از سوی شهروندان محدوده غرب تهران خصوصاً محدوده جنت آباد، در خصوص اقدامات دو شرور در این محدوده و تخریب اموال خصوصی، اقدامات ماموران اداره عملیات ویژه این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دو برادر به نام‌های مجتبی و محسن که از اراذل و اوباش سطح سه غرب تهران هستند چند شب پیش طی درگیری با شهروندان محدوده جنت آباد، اقدام به عربده‌کشی و تخریب خودروهای پارک شده در کنار خیابان کرده‌اند که متعاقب آن با تماس شهروندان با پلیس از محل متواری شده‌اند.

محرابی ادامه داد: بر همین اساس نتیجه تحقیقات به قاضی کشیک دادسرای اوین اعلام و طی دستور صادر شده از سوی مقام قضایی بررسی برای شناسایی محل اختفای متهمان ادامه یافت تا اینکه ماموران موفق شدند محل اختفای هر دو شرور را در شهرستان شهریار شناسایی و پس از دریافت مجوز و نیابت قضایی به محل اعزام و هر دو متهم را بازداشت کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: در بازرسی‌های انجام شده از محل اختفای متهمان ۷ چماق، ۱ قبضه قمه، ۱ قبضه کارد کشف و ضبط و در این راستا ۲ دستگاه خودروی متهمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.