«برادران وارنر» فروش این هفته «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» را اعلام نمی‌کند

برای ادای احترام به قربانیان حادثه سینمای آئورورا/

سینما پری-گروه سینما/ مسئولان شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» به احترام قربانیان حادثه سینمای آئورورا، به احتمال زیاد آمار فروش این هفته «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» را اعلام نمی‌کنند.

به گزارش سینما پرس، پس از حادثه دل‌خراش تیراندازی به تماشاگران فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» (The Dark Knight Rises) در سینمای شهر آئورورا ایالت کلورادو آمریکا، مسئولان شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» که مسئولیت اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارند، به تازگی اعلام کرده اند که به احتمال خیلی زیاد آمار فروش نخستین هفته اکران این پروژه را اعلام نمی کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، پس از اعلام این خبر از سوی شرکت فیلمسازی «برادران وارنر»، دیگر شرکت های فیلمسازی هالیوودی نیز اظهار کرده اند که به احتمال زیاد این هفته آمار فروش آثار خود را اعلام نمی ‌کنند. البته این موضوع به معنای بی‌خبر بودند این شرکت ها از فروش فیلم هایشان نیست.

پیش بین های گیشه این هفته سینماهای ۲ کشور آمریکا و کانادا نشان می دهد که فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در این هفته بتواند فروشی بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار را به خود اختصاص دهد.

شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» پیش از این در بیانیه‌ای درباره این ترور وحشتناک اعلام کرده بود: «برادران وارنر» و فیلمسازان زمانی که از این حادثه شوک آور باخبر شدند عمیقا اندوهگین شدند. در این زمان حزن انگیز ما همدردی صمیمانه خود را به قربانیان و خانواده های آن ها ابراز می کنیم.

کریستوفر نولان نیز پیش از این در بیانیه ای درباره این اتفاق گفته بود: سینما خانه من است و فکر این که شخصی با انجام یک کار وحشیانه غیرقابل تحمل به این مکان مقدس و امیدوارکننده هتک حرمت کند برای من ویران کننده است. هیچ کدام از ما کلمه ای نمی توانیم بیان کنیم که بتواند احساسات ما درباره قربانیان بی گناه این جنایت مخوف و ترسناک را ابراز کند، اما ما و فکرمان همیشه با آن ها و خانواده های آن ها است.

در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه (۳۰ تیر/۲۰ ژوئیه ۲۰۱۲ میلادی)، زمانی که مردم شهر آئورورا ایالت کلورادو در حال تماشای فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) بودند، جوان ۲۴ ساله نقابدار و مسلح از درب خروج سینما وارد سال شد و با به تیر بستن تماشاگران، ۱۲ تن از آن ها را به قتل رساند و ۵۰ تن هم زخمی شدند.

هنوز جزئیات کامل تری را پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا درباره این حادثه دل‌خراش افشا نکرده است.

«شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان داستان «بت من» را به تصویر می کشد که پس از گذشت ۸ سال از آخرین فعالیت خود، دوباره برای نجات شهر در برابر دشمنی قدرتمند به پا می‌خیزد.تام هاردی، کریستن بل، لیام نیسون، جوزف گوردون لویت، آن هاتوی، گری الدمن، مورگان فریمن و ماریون کوتیار نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته ای هستند که در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ایفای نقش کرده اند.

قسمت های اول و دوم فیلم های سینمایی بت‌من به نام « شروع بت من» و «شوالیه تاریکی» که در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ میلادی اکران شده اند، هر کدام به ترتیب فروشی برابر با ۳۵۲ و یک میلیون دلار را رقم زده اند.

مجموعه فیلم های اکشن بت‌من که براساس کمیک استریپ محبوب و معروف ساخته می شوند از جمله داستان های ابر قهرمانانه ای هستند که همیشه مورد توجه تماشاگران قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ ع م

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۴۶۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.