براری: چهار اتاق فکر ایجاد میکنم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون حقوقی ، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات گفت: چهار اتاق فکر در این معاونت با کمک اساتید دانشگاه و کارشناسان مجرب وزارت تشکیل می گردد تا جایگاه وزارت ارتباطات را در دولت، مجلس و در میان مردم ارتقا دهیم.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مرتضی براری، معاون حقوقی و امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معارفه خود در این سمت اظهار داشت: در صدد تقویت و ارتقا جایگاه حاکمیتی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات هستیم .
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت، در تلاش هستیم تا سازمان هایی که در این مدت از وزارت منفک شده اند را برگردانیم.
براری گفت: از آنجایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حوزه ict به عنوان موتور محرک تمام دستگاهها است ما خود را موظف می دانیم تا توقعات سایر دستگاهها همچون بانکها و مراکز مالی و وزارت خانه ها را تا حد امکان پوشش داده تا این دستگاهها ساختار های مجزا ایجاد نکنند.
وی افزود: بحث توجه به مردم جز دغدغه های ما بوده و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا مردم شاهد افزایش و تنوع خدمات باشند.
وی همچنین از گسترش تعامل وزارت ارتباطات با مجلس خبر داد و افزود: در طول مدتی که دکتر عمیدیان در این سمت فعالیت می کردند با بحث هایی همچون انحلال و ادغام وزارت مواجه بودیم که تلاش های ایشان مانع این کار شد و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده این راه باشیم.
براری بیان داشت: با تعاملات شایسته در صدد ارتقا جایگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت و در بین سایر وزارتخانه ها هستیم.
وی در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به او اعتماد کرده تشکر کرد و گفت امید وارم بتوانم پاسخگوی اعتماد ایشان باشم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.