براساس اعلام ISQI؛ ایران خودرو در خدمات پس از فروش، اول شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

براساس اعلام ISQI؛ ایران خودرو در خدمات پس از فروش، اول شد

براساس اعلام ISQI؛
ایران خودرو در خدمات پس از فروش، اول شد

ممتازنیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو(ایساکو) برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروسازی کشور، در دوره‌های ارزیابی های وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان پر افتخار «رتبه اول» و «تنها شرکت موفق» را از آن خود کرد.

به گزارش ممتازنیوز، جواد نجم‌الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اعلام این خبر گفت: ایساکو در سه سال متوالی مقام اول را در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش کسب کرده بود و امسال نیز برای اولین بار در کشور به «رتبه اول» دست یافت.
وی ادامه داد: در ارزیابیِ سال ۹۱ وزارت صنعت، معدن و تجارت که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) انجام می‌شود، تمام شرکت‌های عرضه کننده خودرو چه داخلی و چه وارد کننده خودرو بالغ بر ۳۶ شرکت بوده‌ است که ایساکو با کسب امتیاز ۸۰٫۶۴، رتبه اول را از آن خود کرد.
نجم الدین اظهار داشت: شرکت ایساکو با داشتن بیش از ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، بیشترین تعداد نمایندگی‌ رتبه یک و کم‌ترین تعداد نمایندگی رتبه سه را در بین سایر شرکت‌ها دارد.
وی در خصوص شاخص های ارزیابی گفت: شاخص‌های این ارزیابی شامل چهار شاخص کیفیت ارایه خدمات، سرعت ارایه خدمات، هزینه ارایه خدمات و نتیجه عملکرد با رویکرد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش بوده است.
ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی به منظور بررسی شاخص‌های مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساخت‌های شبکه خدمات شامل نمایندگی‌های مجاز و ستاد انجام می‌شود. این ارزیابی ها مدت ۱۰ سال است که به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتایج آن شرکت‌های عرضه کننده خودرو رتبه بندی می‌شود. شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، در ارزیابی سال ۹۱ که نتایج آن امروز اعلام شد، موفق به کسب رتبه اول این ارزیابی‌ها شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.