براساس یک گزارش، اپل آیفون مینی عرضه میکند

ممتازنیوز:

iPhone-Mini-The-First-Ad

امروز خبری جالب در ارتباط با عرضه محصولاتی جدید از سوی اپل منتشر شد. یکی از آنها آیفونی کوچکتر یا همان آیفون مینی است. به گفته Strategy Analytics به نظر می رسد که اپل برنامه هایی برای عرضه آیفون مینی با هدف رقابتی بهتر و قدرتمندتر با رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ دارد.

Neil Mawston مدیر اجرایی Strategy Analytics می گوید:

ما فکر می کنیم که اپل مجبور به عرضه یک ‘iPhone Mini’ در طول سه سال آینده است تا بتواند با این کار از میلیون ها کاربر و علاقمند به محصولات این شرکت در سرتاسر جهان که از نظر مالی امکان خرید اسمارت فون های فعلی این شرکت را ندارند، پشتیبانی نماید.

در حال حاضر آیفون ۵ به سرعت در حال فروش و رشد و البته سودآوری برای اپل است، بنابراین به نظر می رسد که اپل انگیزه ای برای عرضه ‘iPhone Mini’ در سال جاری نداشته باشند. Strategy Analytics تخمین می زند که سامسونگ با توجه به خط تولید گسترده ای که دارد، در بخش فروش اسمارت فون حدود ۳۵ درصد حوزه فعالیت خود را در برابر اپل گسترش خواهد داد (در سال جاری).

Strategy Analytics معتقد است که سامسونگ براحتی حدود ۲۹۰ میلیون اسمارت فون در سال جاری خواهد فروخت، در حالیکه در سال گذشته حدود ۲۱۵ میلیون عدد فروخته بود. اپل نیز انتظار می رود که به عدد ۱۸۰ میلیون در بخش فروش اسمارت فون دست یابد که حدود ۳۳ درصد بیش از سال گذشته میلادی است.

این شرکت ادامه می دهد، با این آمار، امسال سامسونگ سهمی ۳۳ درصدی از بازار اسمارت فون ها را بدست می آورد، در حالیکه در سال گذشته سهم آنها حدود ۳۱ درصد بود. سهم اپل در سال جاری هم تخمین زده می شود که حدود ۲۱ درصد خواهد بود.

با توجه به تعداد مدل اسمارت فون های متنوع سامسونگ، جدا از تسلط این شرکت بر بازار دستگاههای تلفن همراه نباید از آمار خیره کننده اپل هم گذشت (با توجه به داشتن محصولاتی محدود). به هر حال عرضه آیفون مینی از سوی اپل آن هم با توجه به رشد خارق العاده سامسونگ اصلا دور از دهن نیست. تحلیل و نظر شما در مورد این موضوع و عرضه این محصول از سوی اپل چیست؟

ubergizmo


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.