برانکو: مجیدی ستاره ای برای تیم ملی نبود

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: برانکو ایوانکوویچ هنوز هم اعتقاد دارد دلایلش برای دعوت نکردن فرهاد مجیدی به تیم ملی قانع کننده بوده است. به گزارش خبرآنلاین، فرهاد مجیدی از بازیکنانی بود که در دوران حضور مربیان کروات در تیم ملی، شانس پوشیدن پیراهن ملی را نداشت.

در زمان برانکو هم مجیدی کمتر به تیم ملی دعوت می شد. همیشه ستاره هایی چون علی دایی، وحید هاشمیان یا خداداد عزیزی که در لیگ های بزرگ اروپایی بازی می کردند به این بازیکن ترجیح داده می شدند اما بعد از خداحافظی مجیدی از فوتبال، برانکو به این بازیکن احترام می گذارد اما هنوز هم از دلایل عدم دعوت او به تیم ملی دفاع می کند: «او بازیکن بزرگی بود اما من بازیکنان بهتر از او داشتم. اگر الان هم به گذشته برگردم همان کاری را می کنم که آن زمان کردم. در آن مقطع بازیکنان در شرایط بهتری بودند که من ترجیح می دادم به آنها فرصت دهم اما به هر حال به او تبریک می گویم که راه طولانی فوتبال را طی کرد و به پایان رسید. من از آینده او پس از سال ۲۰۰۶ خبر ندارم اما او نه در زمان ما، نه پیش از ما ستاره ای برای تیم ملی نبود.»

مجیدی در دوران مربیگری محمد مایلی کهن به تیم ملی دعوت شد اما هیچ گاه جایگاه ویژه ای در تیم ملی نداشت و در کمتر رویداد مهمی برای تیم ملی حضور داشت. او پس از رفتن برانکو در زمان قلعه نویی، دایی، قطبی و کروش هم جایی برای خود در تیم ملی پیدا نکرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.