برای ˝جرم عشق˝ مجوز صادر شد/ همراهی حمید عسکری

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

امیر عشقی؛ خواننده جوان موسیقی کشورمان؛ بالاخره توانست از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز حضور آلبوم ˝جرم عاشقی˝ در بازار موسیقی را دریافت کند.

این خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: اولین آلبوم خود را با عنوان «جرم عشق» آماده انتشار یافتن دارم که بالاخره توانشتم مجوز انتشار یافتن آن را دریافت کنم و کم کم می روم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم.

این خواننده جوان در خصوص جزییات آلبوم خود که از بیشترین آثار آکوستیک بهره برده است، گفت: بخش عمده ای از ساخت قطعات این آلبوم به عهده حمید عسکری است که سعی کرده ام برای احترام به شعور و سلیقه مخاطب آنها را به صورت آکوستیک ضبط کنم. چون بر این عقیده ام مخاطبانی که هزینه های بسیاری را متحمل می شوند تا آلبومی را تهیه کنند می بایست آثار خوبی بشنوند و بتوانند به اندازه هزینه ای که کرده اند، از آلبوم لذت ببرند. به همین سبب آلبوم خود را به بهترین شکل ممکن ضبط کرده و در اختیار مردم قرار می دهم تا برای آنها کم کاری نکرده باشم.

عشقی خاطر نشان کرد: به غیر از حمید عسکری، دوستان دیگری در زمینه آهنگسازی با من همکاری کرده اند که از این میان می توان به آهنگسازانی همچون فرهاد زارع، عماد طغرایی و محسن افراسیابی اشاره کرد. خودم نیز در این زمینه قطعاتی را ساخته ام. تنظیم آلبوم را نیز محسن افراسیابی، فرهاد زارع، شاهین طاها و محمد مجرلو به عهده دارند.
وی افزود: ترانه های آلبوم عاشقانه «جرم عشق» را زهرا کلاته ، فاطمه صالحی ، پروانه خزایی و مهران زنده دل سروده اند ونوازندگان مطرحی همچون امید حجت( گیتار اسپانیش ) ، بهنام حکیم (بزوکی ، گیتار ) ، بابک یوسفی (کلارینت ) ، میثم مروستی ( ویولن) و محمد مجرلو( گیتار اسپانیش ) همکاری دارند.

در ضبط “جرم عشق” قسمت من، بی تفاو ، جرم عشق، بدون تو نمی تونم، به کی بگم، غروب آخر، قانون عشق، پشت پا و حسرت عنوان قطعات این آلبوم است که مجوز آن نیز متعلق به شرکت فرهنگی هنری سل فا به مدیریت مجید طوسی است.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.