برای اکران «برف روی کاج ها» نیازی به حوزه هنری ندارم/به دنبال یک جنگیر برای پیشگویی آینده سینمای ایران هستم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

جمال ساداتیان در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه سینما/ جمال ساداتیان ضمن اشاره به وضعیت نامناسب اکران گفت: برای اکران فیلم «برف روی کاج ها» نیازی به سینماهای حوزه هنری ندارم.

جمال ساداتیان تهیه نماینده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: این روزها تنها با نمایش یک فیلم خوب می توانیم مردم را دوباره با سینما آشتی دهیم، به همین سبب در سینما تک پردیس قلهک همه تلاش خود را می کنیم تا با نمایش فیلم های خوب مردم را دوباره به سمت سینما جذب کنیم.

وی تصریح نمود: امیدوارم اجازه دهند تا فیلم های خوب ایرانی که می تواند در گیشه نیز موفق باشد، پروانه نمایش بگیرند تا مردم دوباره به سمت سینما کشیده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آینده فیلم سینمایی برف روی کاج ها چه خواهد شد؟ اظهار داشت: برای آینده نگری در سینمای ایران به دنبال یک جنگیر هستم تا شاید بتواند پاسخ همه سوال های ما را بدهد. اما فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی پروانه نمایش داشته و تنها در انتظار آرام شدن شرایط جامعه هستم، تا فیلم را اکران کنم.

ساداتیان در ادامه در خصوص جبهه گیری حوزه هنری، در رابطه با این فیلم ابراز داشت: هیچ کاری با تصمیم و یا سینماهای حوزه هنری ندارم، زمان اکران این فیلم که برسد در همهی سینماها به غیر از حوزه هنری آن را نمایش خواهم داد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد از فعالیت در سینما کنارگیری کند، گفت: متاسفانه نمی گذارند آن گونه از سینما را که دوست داریم بسازیم. الان نزدیک به ۸ ماه است که در انتظار دریافت ساخت سه فیلم «جامه دران»، «لواسان» و «بدنامی مهری» هستم اما هنوز پروانه ساخت این سه فیلم صادر نشده است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۰۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.