برای حمله به آلرژی بهاره آماده شوید!

۱۷فروردین۱۳،

با آغاز فصل بهار عطسه و آبریزش بینی تنها کوچکترین دغدغه های است که بسیاری از اشخاص مبتلا به آلرژی دارند.برای آنکه از آلرژی این فصل تا حد بسیاری پیشگیری کنید باید به نکات خاصی توجه داشته باشید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اولین نکته که باید دقت داشته باشید زمان گرده افشانی های است که بسیاری به ان توجه ندارند. از ۵ صبح الی ۱۰ صبح مهمترین زمانی است که شما دچار آلری می شوید. اگر به این فصل بسیار حساس میباشید بهتر است این روزها در این مدت در خانه بمانید.
استحمام روزانه را فراموش نکنید و البته بهتر است لباس هایتان را نیز به صورت روزانه تعویض کنید. تا آنجایی که خارج از خانه میباشید، بدن و لباس های شما آلوده می گردد و باقی ماندن این آلودگی در بدن شما می تواند خطر بروز آلرژی را درشما افزایش دهد.

به فکر آماده کردن یک تصفیه کننده هواباشید. استفاده از این دستگاه ها می تواند مقدار بسیاری هوا را فیلتر کرده و از تنفس گرده های آلرژی زا جلوگیری می کند. مرطوب کننده های هوا نیز می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

 از خوراکی هایی که ممکن است آلرژی در بدن شما تشدید کنند دوری کنید. بسیاری از فست فودها، شکر و محصولات لبنی می توانند آلرژی را تشدید کنند. از خوردن این خوراکی ها حداقل تا اواسط ماه اول بهار اجتناب کنید.

منبع: مشرق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.