برای رسیدن به موفقیت در رقابت های جهانی باید واقع بین باشیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت: به هیچ عنوان سطح رقابت های آسیایی با جهان قابل قیاس نیست.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: هم اکنون آزاد کاران تمرینات بسیار خوبی را در اردوی آماده سازی دنبال می کنند و طبق برنامه قبلی قرار است یک رقابت انتخابی درون اردویی را در اوازن ۵۵، ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم میان نفرات مدعی برگزار کنیم.
وی ادامه داد: به دلیل آن که فاصله نفرات اول و دوم این اوازن بسیار کم است تصمیم گرفتیم تا رقابت های انتخابی تکلیف ملی پوش را مشخص کند.
دودانگه درباره شانس موفقیت ایران در رقابت های جهانی گفت: به هر حال تمام تلاش ها این است تا عنوانی بهتر از سال گذشته که سوم شدیم را به دست آوریم اما باید واقع بین باشیم چرا که در این راه کار آسانی نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد: البته قهرمانی در آسیا توقعات را بالا برده که باید عرض کنم همان طور که تمامی دوستداران کشتی می دانند در سطح رقابت های جهانی بسیار بالاتر است واین دو رقابت با هم قابل قیاس نخواهد بود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان خاطر نشان کرد: کمتر از دو ماه تا رقابت های جهانی فاصله داریم که در این مدت سعی خواهیم داشت نقاط ضعف کشتی گیران جوان را به حداقل برسانیم تا در نهایت به آن چه هدفمان است یعنی قرار گرفتن روی یکی از سکوهای قهرمانی برسیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.