برای مردم و اهل کتاب برنامه​های ویژه​ای داریم

مجید معزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مردم ما فرهنگ‌دوست و اهل مطالعه هستند؛ منتها مشکل در معرفی خوب و مناسب محصولات فرهنگی است. وی با اشاره به تجربه‌های مستند «سام» تاکید کرد: بسته‌های پیشنهادی سامانه سام برای ایام مختلف مذهبی و ملی نشان داده که مردم تشنه مطالعه هستند و تنها نیازمند راهنمایی و معرفی خوب محصولات فرهنگی مدنظرشان.

معزی از اجرای طرح‌های جدید و تابستانی سام نیز خبر داد و تصریح کرد: طرح تامین کتاب مخاطب با امضای نویسنده را در ابتدای تابستان با رمان «کمی دیرتر» سید مهدی شجاعی انجام دادیم که با موفقیت روبرو شد و در آینده نیز با ارائه فهرستی از نویسندگان محبوب، این طرح را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: از هفته دوم ماه مبارک رمضان نیز طرح حمایت از نویسندگان و مترجمان کشور را کلید زده‌ایم که بر اساس آن، از خرید کتاب‌ها، مبلغ ۷ درصد قیمت پشت جلد کتاب به نویسنده و یا مترجم کتاب اهدا می‌شود. این طرح را برای قدردانی مخاطبان از نویسندگان و مترجمان محبوبشان آغاز کردیم که با استقبال مردم و البته اهالی قلم همراه بوده است.
مدیر سامانه اشتراک مطبوعات «سام» با اشاره به سایر بخش‌های خدماتی این موسسه نیز گفت: اشتراک مجلات، مشاوره فرهنگی به ویژه در حوزه کتاب برای نهادها، سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌ها در کنار تامین محصولاتی چون «لوح فشرده موسیقی، فیلم، بازی و…» از دیگر خدمات سامانه است.

معزی استقبال کلی مردم کشور از سامانه سام را نیز خوب توصیف کرد و گفت: بسیاری از تماس‌های روزانه به دفتر سام از طرف مردم شهرستان‌هاست که امکان ارسال رایگان برای آنها وجود ندارد و تنها می‌توانیم کتاب مورد نظرشان را تهیه و با دریافت هزینه پستی برایشان ارسال کنیم.

یادآور می‌شود، ساکنان تهران برای تهیه علاقمندی‌های فرهنگی خود (کتاب، لوح فشرده و…) کافی است با سامانه اشتراک محصولات فرهنگی سام به شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل، بدون هزینه ارسال دریافت کنند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.