برای همیشه در بایرن‌ مونیخ خواهم ماند-روبن

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

ستاره هلندی بایرن‌ مونیخ اعلام کرد قصد دارد تا قراردادش را تمدید کند و در این تیم بماند.

پورتال  ایران

آرین روبن در بایرن مونیخ عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده است و سال گذشته از ارکان مهم تیم آلمانی در کسب سه گانه فوتبال آلمان و اروپا بود.

او که ۱۸ ماه تا پایان قراردادش با بایرن‌ مونیخ باقی مانده است درباره ماندنش در این تیم آلمانی گفت: تمدید قراردادم با بایرن‌مونیخ تقریبا نهایی شده است و دوست دارم تا حضورم را در آلمان تمدید کنم. خوشحالم که بایرن مونیخ به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. پس از پیشنهاد بایرن‌ مونیخ تنها ۱۰ دقیقه طول کشید تا به توافق برسیم. البته یک سری جزئیات کوچک باقی مانده است که در چند روز آینده رفع می‌شود. البته در یک سری از روزنامه ها خوانده ام که من تقاضای حقوق بیشتر کرده‌ام. باید اعلام کنم که این صحبت‌ها صحت ندارد و من با بایرن‌ مونیخ به هیچ وجه درباره مسائل مالی صحبت نکردیم.

روبن در ادامه گفت: اینکه شما ۱۰۰ یورو بگیرید یا یک میلیون یورو اهمیت ندارد. این مهم است که باشگاه از زحمات شما قدردانی کند و برای کار شما در تیم ارزش قائل شود.

بازیکن سابق رئال‌مادرید که در جام جهانی ۲۰۲۴ همراه تیم ملی هلند به میدان خواهد رفت در ادامه تاکید کرد: بایرن‌ مونیخ تیم آخر او خواهد بود و او پس از پایان فوتبالش در بایرن‌ مونیخ کفش هایش را آویزان خواهد کرد و به تیم دیگری نخواهد رفت: بایرن‌ مونیخ تیم بسیار بسیار خوبی است و شرایط بسیار خوبی دارد. آینده من در بایرن‌ مونیخ خیلی روشن است. فکر می‌کنم بتوانیم به قهرمانی‌های بیشتری همراه بایرن‌مونیخ برسیم. می‌خواهم به قهرمانی‌های بیشتری برسم. علاوه بر آن باشگاه بهتری نسبت به بایرن‌ مونیخ نیست که بروم. به همین خاطر تصمیم دارم تا پایان دوران فوتبالم در بایرن بمانم و پس از آن کفش‌هایم را آویزان کنم. زمانی که خیلی جوان بودم در چلسی و رئال‌ مادرید بازی کردم. حالا در بهترین دوران فوتبالم در بایرن‌ مونیخ هستم و دوست دارم تا پایان در این تیم بمانم.

بایرن‌مونیخ صدرنشین بوندسلیگای آلمان در لیگ قهرمانان اروپا باید با آرسنال انگلیس دیدار کند. آنها قصد دارند تا با قهرمانی در این رقابت‌ها به اولین تیمی تبدیل شوند که از قهرمانی خود در این لیگ دفاع می‌کند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.