برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها احساس تکلیف نکردم/”هاشمی” مستقل می‌آید

۱۴اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بنده کارهای بسیاری دارم که مشغول انجام آنها هستم، از این رو برای حضور درانتخابات شوراها احساس وظیفه نکردم.

“اسدالله بادامچیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب اشگاه خبرنگاران، دربارهٔ عدم کاندیداتوری‌اش در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: بنده کارهای بسیاری دارم که مشغول انجام آنها هستم از این رو برای حضور در انتخابات شوراها احساس وظیفه نکردم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ حضور “محسن هاشمی” فرزند آیت‌الله هاشمی در انتخابات شوراها گفت: حضور محسن هاشمی در لیست اصولگریان معلوم نیست اما از نظر بنده وی برادر خدومی برای کشور است و در زمانی که در مترو هم بود خدمات بسیاری انجام داد.

بادامچیان اظهار داشت: در طول کارنامه کاری محسن هاشمی کسی از وی اشتباهی را سراغ ندارد به طوری که وقتی فهمید بر اساس اختلافات نمی‌تواند در مترو فعالیت کند به راحتی و به دور از جار و جنجال استعفا داد.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بر این باورم که محسن هاشمی در انتخابات شوراها به صورت مستقل وارد خواهد شد.

بادامچیان تاکید کرد: ممکن است در فهرست‌های مختلف نام وی را قرار دهند اما به نظرم وی مستقل به صحنه می‌آید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما برای قرار دادن نام محسن هاشمی در لیستمان در حال رایزنی و مذاکره هستیم و باید در اینباره به تفاهم برسیم که اگر جمع نظر داد حضورش را در لیست بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.