برباتوف:بنفع همه است که ازمن یونایتدجداشوم

 این مهاجم ۳۱ ساله در فصل گذشته تنها ۲۱ بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و فرگوسن معمولا بازیکنانی مانند دنی ولبک و خاویر ارناندز را به او ترجیح می داد.

 او سال گذشته نیز علی رغم اینکه بهترین گلزن تیمش بود، در فینال رقابت های چمپیونزلیگ مقابل بارسا در ترکیب ۱۸ نفره قرار نداشت.

 در حالی که در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد جدایی او به گوش می رسد، برباتوف ناراحتی اش از شرایطش در الدترافورد را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

 او در صفحه فیس بوکش نوشت:” حقیقت این است که من عاشق این باشگاه هستم اما به نظر می رسد من به دردکسی نمی خورم. من بازی نمی کنم. در حالی که می خواهم بازی کنم و به تیم کمک کنم.به دلایل نامشخص این اتفاق رخ نمی دهد با فرصت کمی در اختیار من قرار می گیرد. شاید برای همه بهتر باشد که من از این باشگاه جدا شوم.

 اگر این اتفاق رخ ندهد، من به عنوان یک حرفه ای، هر کاری بتوانم انجام می دهد تا به تیم و هم تیمی هایم کمک کنم و از هر فرصتی که در اختیارم قرار بگیرد، استفاده خواهم کرد.”

 برباتوف که در سال ۲۰۰۸ با انتقالی ۳۰ میلیون پوندی از تاتنهام به منچستریونایتد پیوست، از اینکه مبلغ مختلفی برای فروشش اعلام شده نیز ناراحت است.

 ” از شایعات خسته شده ام. در روزنامه های خواندم که قیمت من ۱۰ میلیون یورو است اما سرالکس به من گفت ۵ میلیون یورو برای فروشم در نظر گرفته اند. باید حرف چه کسی را باور کنم؟”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.