برترینهای رنکینگ لیگ برتر کاراته اعلام شد

۱۲م دیماه ،

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر کاراته، صدر جدول کاتا و کومیته به کاراته کاهایی از تیم های مختلف اختصاص یافت.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، در پایان نیم فصل اول لیگ برتر کاراته، در بخش کاتای انفرادی، مسیح چیت ساز از تیم فولاد مبارکه سپاهان در جای اول ایستاد و محمد مهدی احمدی از تیم شهدای الوند و سهند اسلامی از تیم ایران یاسا به ترتیب در مکانهای دوم و سوم رنکینگ جای گرفتند.

در کاتای تیمی هم، این تیم شهید داورزنی قرچک با ترکیب(افشین مرادی، شایگان اسفندیاری و کیان کشفی راد) بود که توانست از سایر رقبا پیشی گرفته و بر سکوی اول رنکینگ قرار بگیرد. تیم فولاد مبارکه سپاهان با ترکیب(علی شاه زیدی، محمد علی شاه زیدی و حمید رضا زارعیان) دوم شد و تیم گاز زنجان هم با ترکیب(سعید اروج زاده، پیمان نظام الاسلامی، محمد امین محمدی) در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش کومیته و در وزن منهای ۵۵کیلوگرم، یهنام دهقان زاده از تیم شهید داورزنی قرچک رتبه اول را بدست آورد، فرزاد قصاب شیران از تیم فولاد مبارکه سپاهان و جلال توسلی از تیم گاز زنجان دوم و سوم شدند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، روح اله انقابی از تیم شهرداری ساوه اول شد، مهدی کریمی از گاز زنجان عنوان دومی را به خود اختصاص داد و زامیار غفوری از صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) در جای سوم قرار گرفت.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، مهدی شفیعی از ایران یاسا رتبه اول را کسب کرد، ناصر سلطانی از تیم شهدای الوند دوم شد و حمید حق وردی از فولاد مبارکه سپاهان در جای سوم ایستاد.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، افشین حاجی زاده از ایران یاسا اول شد، پژمان سراجی از شهید داورزنی قرچک در مکان دوم جای گرفت و عرفان مرادی از صندوق قرض الحسنه امام سجاد(ع) عنوان سومی را بدست آورد.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، ایمان گل محمدی از فولاد مبارکه سپاهان عنوان اول را بدست آورد، حامد مرادی از گاز زنجان در جای دوم قرار گرفت و مجید محمودی از شهید داورزنی قرچک سوم شد.

در وزن آزاد هم حسن مریخی از شهرداری ساوه اول شد و حمید رضا از فولاد مبارکه سپاهان و اردشیر والی زاده از شهرداری ساوه به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.