برترین های جشنواره تئاتر استانی چهارمحال وبختیاری معرفی شدند

به گزارش ایرنا،در پایان این جشنواره از سوی هیات داوران نمایش ˈآلا صبح زود رفتˈبه نویسندگی رضا گرشاسب و کارگردانی کامیار معتمدیان دهکردی و ˈتا پلک می زندˈ به کارگردانی مسلم سلیمانیان چالشتری به جشنواره تئاتر منطقه ای راه یافتند.

از سوی هیات داوران در بخش بازیگری زن رتبه نخست به ˈآروز عبداللهی ˈ برای بازی در تئاتر تا پلک می زندˈ اهدا شد.

هیات داوران،در این بخش ، آرا رتبه های دوم و سوم را به ˈسولماز همت زاده ˈ، ˈبهارک اکبرپورˈ و ˈ آزاده سعیدی ˈ اهدا کرد و از بازی ˈمرضیه اسماعیلی ˈ، ˈراضیه اسماعیلیˈ و ˈ سارا اسماعیلی ˈ

تقدیر کرد.

در بخش بازیگری مرد نیز هیات داوران،رتبه نخست را به هیچ کدام از بازیگران مرد این جشنواره اهدا نکرد، در حالی که در بیانیه هیات داوران دلیل این امر اعلام نشد.

در این بخش، هیات داوران رتبه های دوم و سوم بازیگری مرد را به ˈجلال نجفی چالشتری ˈ ،ˈمحمد حیدری دستنایی ˈ ،‌ ˈسعادت همت زاده دستگردیˈ و ˈامین بسیم ˈ اهدا کرد و از بازی ˈحسین اصغریان ˈ در نمایش آهسته در گوشم بگو تقدیر کرد.

هیات داوران در بخش کارگردانی نیز لوح و تندیس جشنواره به کامیار معتمدیان و مسلم سلیمانیان اهدا کرد و در بخش نویسندگی نیز از کاظم حیدری چالشتری برای نوشتن نمایش ˈآهسته در گوشم بگوˈ و ˈفرزاد صفدری ˈ برای نمایش ˈعلف ˈ از فارسان تقدیر شد.

در این بخش هیات داوران جایزه ویژه خود را به نمایشنامه ˈآلا صبح زود رفت ˈ به نویسندگی ˈ رضا گرشاسب ˈ اهدا کرد.

همچنین در بخش موسیقی نیز از ˈکیومرث توکلی ˈ برای ساخت موسیقی نمایش آلا صبح زود رفت و ˈعرفان صفرپورˈ برای نمایش تا

پلک می زند، تقدیر شد و ˈسید ایمان طاهریان ˈ به عنوان تنها گریمور این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، از نکات قابل تامل اختتامیه جشنواره نوع نورپرداز صحنه بود که برای ˈعکاسی تئاترˈ چندان مناسب نبود.

در حالی که در بین اهالی تئاتر چهارمحال وبختیاری مجریان توانمندی وجود دارد اما در آیین اختتامیه جشنواره، از مجری غیر تئاتری استفاده شد.

در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری امیر کبیر شهرکرد،هشت نمایش به اجرا در آمد.

نمایش های ˈتا پلک می زندˈ به کارگردانی مسلم سلیمانیان چالشتری،ˈ آلا صبح زود رفتˈ به کارگردانی کامیار معتمدیان دهکردی ، ˈآهسته در گوشم بگوˈ به کارگردانی کاظم حیدری چالشتری از جمله این آثار بودند.

نمایشˈ علف سیاهˈ به کارگردانی مصطفی محمدی دوست ،ˈفنجان آبیˈ به کارگردانی فرزاد فخریان ،ˈکلید خانه شیشه ایˈ به کارگردانی آزاده سعیدی،ˈنگاتیوˈ به کارگردانی سروش ضیاء و ˈزندگی شایدˈ به کارگردانی رسول حیدری دهکردی در این جشنواره حضور داشتند.

این آثار از میان ۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری به بخش رقابتی راه یافتند.

۷۳۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضااحمدی اشکفتکی:

    سلامخسته نباشیدرضااحمدی متولد۱۳۶۷هستم من ازبازی سرکارخانم آرزوعبدلهی دهکردی-سارااسمائیلی دهکردی-ثریاامینیان دهکردی-خوشم می آیدوازکارگردانی سرکار خانم استادثریاامینیان وهمچنین ازکارگردانی جناب آقااستادرضاولی پوردهکردی عزیز دوست دارم (هنرمندوورزشکار،رضااحمدی)مجرد هستم ودرخدمتم (دوستتون دارم عزیزانم)۰۹۱۴۰۲۳۶۲۰۶

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.