برتری تیم ایران برابر کویت

۰۸ام بهمن ،

در ادامه مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا ، تیم ملی کشورمان روز یکشنبه موفق شد برابرکویت به برتری برسد و دومین پیروزی خود را در این رقابتهای معتبر قاره رقم بزند.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، این دیدار از گروه دوم در ورزشگاه “جیم خانا” شهر چیانگ مای کشور تایلند برگزار شد که طی آن تیم ایران توانست حریف خود را با حساب ۱۳۰ بر ۱۲۹ تسلیم کند.

در پایان این دیدار،”رویا کاهنی” ملی پوش کشورمان از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و جایزه ویژه ای از سوی مسوولان کنفدراسیون کریکت اسیا به وی اهدا گردید.

تیم ایران فردا (دوشنبه) برابر تیم قدرتمند سنگاپور قرار می گیرد که در صورت برتری در رده سوم گروه شش تیمی (گروه دوم) قرارمی گیرد که باید با تیم سوم گروه یک برای کسب مقام پنجمی قاره کهن مصاف داشته باشد.

شایان ذکر است پیش از این تیم کشورمان برابر قطر به پیروزی دست یافت که “نفیسه ره شتایی” ملی پوش ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

در گروه دوم، تیم های قدرتمند چین و تایلند در رده های اول و دوم قرار دارند و در گروه یک، تیم های نپال – هنگ کنگ – بوتان – مالزی و امارات به ترتیب در مکانهای اول تا پنجم ایستاده اند.

تیم کشورمان را در این مسابقات”هاجر سرور” پاکستانی به عنوان سرمربی و “مژده باوند پور” به عنوان مربی هدایت می کنند. ملی پوشان ایران در این رقابتها با پوشش اسلامی به میدان می روند که این اقدام با بازتاب وسیعی در تایلند مواجه شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.