برج قدیمی هنگام در منطقه ۴ سرسبز شد

رئیس اداره فضای سبز منطقه ۴ گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان اداره فضای سبز منطقه اقدام به ایجاد فضای سبز عمودی در برجک هنگام کرد.

علی برخورداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برج قدیمی هنگام با ارتفاع ۲۵ متری و با روش جدید فضای سبز عمودی باگونه های ناز گوشتی و ناز فرانسوی و انواع سدم ها سبز شده است.
رئیس اداره فضای سبز منطقه ۴ ادامه داد: در این اقدام از ۲۹ پنل گل استفاده شده است و به روش قطره ای آبیاری می شود و علاوه بر زیبایی با توجه به سرعت بالای رشد و پوشش سبز سطوح فوائد زیست محیطی بسیار زیادی دارد و باعث کاهش آلودگی هوا می شود.
در ادامه ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه ۴ تصریح کرد: به منظور ارتقای نظافت شهری و حفظ زیبایی شهر بیش از ۱۹ هزار متر مربع نما شامل محوطه مدارس، مساجد و درب و کرکره واحد های تجاری در سطح محدوده های ناحیه ۴ و ۸ و ۶ پاکسازی شد.
حسینی اظهار داشت: به منظور زیبا سازی و پاکسازی معابر اداره خدمات شهری ناحیه ۶ و ۴ اقدام به جمع آوری و رفع خاک و نخاله به تعداد ۱۴ دستگاه غلطان در بزرگراه رسالت، فرجام، سراج و خیابان شهید سلطانی کرد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ زیبایی و آراستگی بصری، واحد زیبا سازی اداره خدمات شهری ناحیه ۵ اقدام به شستشوی المان های شهری در محله تهرانپارس شرقی کرد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.