برج میلاد در جشنواره رمضان برنامه های بسیاری به همراه دارد

فروردین ۱۴۰۳

جشنواره رمضان برج میلاد با هدف ایجاد شادی هلال در شب های گرم تابستان برنامه های بسیاری به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ هوشیار مدیر عامل برج میلاد ظهر امروز در جمعی از خبرنگاران گفت: برج میلاد با فضای سالم تفریحی و فرهنگی به دنبال پاتوق شبانه در شهر است ،که پایلوت این جشنواره رمضان است.
وی افزود: یکی از برنامه ها در بخش بین الملل رمضان با حضور ۱۵ کشور پاکستان، بنگلادش ، لبنان ، تاجیکستان، اندونزی، هلند، بلژیک، بوصنی ، نیجریه ، اوگاندا، افغانستان و فلسطین در جشنواره بین المللی گرد هم آمده و زیر پرچم سبز پیامبر اعظم ‌آداب و فرهنگ و رسوم رمضان کشورهای مسلمان را مرور می کنیم.
وی ادامه داد: در بخش ورزشی بیش از غرفه ۱۰ در رشته های تیر و کمان، تنیس ، بدمینتون ، فوتبال دستی ، اسب سواری ، اسکیت و غیره برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های جشنواره رمضان برج میلاد چادر های عشایری و حضور ۱۰ قم ایرانی با فرهنگ و رسوم و غذا در جشنوار و موسیقی مقامی ایرانی با بیش از شش قم ایرانی از جمله گنبدی، گیلکی، آذری، خراسان و کردستان، با موسیقی مقامی در جشنواره رمضان حضور داشته و همچنین ویژه برنامه ایتام که هر شب برج میلاد میزبان و پذیرای کودکان یتیم و خیرین است.
مدیر عامل برج میلاد تصریح کرد: از برنامه های دیگر جشنواره غذای ایرانی جدای از ۱۸ رستوران فعال که هر شب پذیرایی می کنند جشنواره غذایی ایران نیز با ۲۰ غرفه فعال است که هر شب تعداد بسیاری در چهار نقطه از برج به صورت رایگان پذیرای افطار می شوند.
هوشیار خاطر نشان کرد: این جشنواره مسابقات پینت بال ویژه خبرنگاران داشته که ۲۸ تیم از آقایان و ۱۵ تیم از بانوان شرکت کرده که این مسابقات از ۲۹ تیر ماه از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد برای بانوان و برای آقایان ۳۱ تیر ماه برگزار می گردد.
هوشیار اعلام کرد: گروه موسیقی سنتی شاهو با ۵۰ نوازنده به سازهای زهی ایرانی از برنامه نیمه رمضان  و برای شب های قدر ویژه برنامه ای در گنبد آسمان طراحی شده است.
گفتنی است: در این نشست از ۲ کتاب میلاد یک رویا و آسمان نزدیک است رونمایی شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.