برخورد با پیمانکاران متخلف مسکن مهر در پرند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با انتقاد از روند کار پیمانکاران در شهر پرند گفت: با پیمانکارانی که ساخت و ساز ها را تعطیل کنند و یا واحدها را به مردم تحویل ندهند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ممتاز : فریبرز واحدی در گفتگو با مهر در خصوص عدم تحویل واحدهای مسکن مهر از سوی پیمانکاران در شهر پرند، اظهار داشت: با پیمانکارانی که ساخت و ساز ها را تعطیل کنند و یا واحدها را به مردم تحویل ندهند به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اولتیماتوم به پیمانکاران مسکن مهر است، افزود: براساس تفاهم نامه هایی که با پیمانکاران بسته شده است، آنها باید در موعد مقرر واحدها را به متقاضیان تحویل دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: بعضی از پیمانکاران در شهر پرند با بهانه های مختلف می خواهند زمان بیشتری را داشته باشند تا واحدها را با قیمت بیشتری تحویل دهند در حالیکه وزارت راه و شهرسازی با این موضوع برخورد می کند.

واحدی با بیان اینکه واحدهای بسیاری در استان تهران آماده تحویل است، بیان کرد: واحدهای مسکن مهر در فیروزکوه، رباط کریم، اسلامشهر و دیگر شهرهای استان تهران آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از پروژه های مسکن مهر در شهر پردیس تاپایان امسال به پایان نمی رسد، گفت: این پروژه ها از نیمه دوم سال قبل آغاز شده است، بنابراین تاپایان امسال به بهره برداری نمی رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: واحدهای مسکن مهر به ترتیب اولویت در شهرهای تازه افتتاح می شوند و بنابه دستور وزیر در هرماه ۱۰ هزار واحد در پرند و ۵ هزار واحد در پردیس باید افتتاح شود.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.