برخورد جدی با بسترهای آلوده به مواد مخدر در سطح کشور

۰۸خردادماه،

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اخطار جدی به قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، از اراده جدی این ستاد در برخورد قاطع با آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران – سردار بهرام نوروزی با اعلام این موضوع گفت: از سال قبل و در راستای دستور اکید و جدی وزیر کشور و دبیرکل ستاد، طرح جامع شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده به همراه مکانیزم اجرایی آن در حوزه مقابله دبیرخانه ستاد تدوین شد و به تأیید ایشان رسید.
 
وی افزود: با ابلاغ ایشان به استانداران و رؤسای شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ۱۲ استان، اولویت اول طرح و موضوع وارد فاز عملیاتی خود شده و تاکنون در برخی از استان‌ها همانند خراسان رضوی به اجراء درآمده است.
 
معاون مقابله با عرضه ستاد یادآور شد: با تأکید مستمر وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبنی بر عملیاتی شدن طرح در دیگر استان‌ها، پیگیری‌ها در این زمینه به شکل جدی در جریان است.
 
نوروزی با بیان اینکه این طرح چند هدف عمده را دنبال می‌کند، گفت: قطع یکی از حلقه‌های مهم زنجیره تولید تا مصرف هدف اول این طرح است، درواقع قطع حلقه توزیع مواد مخدر، به مفهوم وارد ساختن ضربه به کانون‌های تولید و قاچاق است.
 
وی در ادامه، ایجاد امنیت روانی در سطح جامعه و جلوگیری از آلوده شدن جوانان و نوجوانان از سوی تبهکاران را از دیگر اهداف این موضوع عنوان کرد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.