برخورد شدید با رانندگان متخلف

جام جم آنلاین: فرمانده پلیس راه کشور گفت: نباید رانندگان با زیر پا نهادن قانون باعث به خطر انداختن جان هموطنان خود شوند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، گفت: به شدت با رانندگان متخلف در دوره دوم سفرهای تابستانی برخورد می‌کنیم زیرا تمامی مسیرهای پرتردد دارای ترافیک سنگین هستند و نباید رانندگان با زیر پا نهادن قانون باعث به خطر انداختن جان سایر هموطنان خود شوند.

وی افزود: محورهای کوهستانی و سیاحتی در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد سبقت از خط ممتد میان جاده یکی از عوامل مهم در وقوع تصادفات است به همین خاطر به ماموران پلیس راه اعلام کردیم به شدت با این تخلف برخورد کنند.

مهماندار افزود: رانندگان متخلف علاوه بر توقیف ۷۲ ساعته خودرو، پنج نمره منفی گرفته و ۱۰۰ هزار تومان هم جریمه نقدی می‌شوند.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به وجود ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمال کشور خاطرنشان کرد: رانندگان باید در ترافیک‌ها استراحت لازم داشته باشند و با خواب آلودگی و خستگی به هیچ عنوان جان خود و سرنشینان را به خطر نیاندازند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.