برخورد شدید پلیس آذربایجان با معترضان توهین به پیامبر خاتم (ص) + تصاویر

مردم جمهوری آذربایجان مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند؛

تجمع کنندگان در اعتراض به چاپ این کاریکاتور های موهن در روزنامه های فرانسه و حمایت دولتمردان این کشور از منتشر کنندگان آن شعار های “الله اکبر”، ” لا اله الا الله”، “جانیمیز سنه فدا یا رسول الله”( جانمان فدای تو یا رسول الله)، و “محو السون فرانسه”( مرگ بر فرانسه) سر دادند

بولتن نیوز: پلیس آذربایجان با مردمی که در اعتراض به انتشار کاریکاتورهای موهن و توهین آمیز به پیامبر اعظم(ص) در روزنامه های فرانسه، در مقابل سفارت این کشور در باکو تجمع کرده بودند، بشدت برخورد کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایت آذری فاکت خبر؛ تجمع کنندگان در اعتراض به چاپ این کاریکاتور های موهن در روزنامه های فرانسه و حمایت دولتمردان این کشور از منتشر کنندگان آن شعار های “الله اکبر”، ” لا اله الا الله”، “جانیمیز سنه فدا یا رسول الله”( جانمان فدای تو یا رسول الله)، و “محو السون فرانسه”( مرگ بر فرانسه) سر دادند که نیروهای پلیس به سمت ایشان یورش برده، تجمع کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار داده و ده ها نفر از ایشان را بازداشت کردند.

با توجه به روابط گسترده رژیم علیف با رژیم صهیونیستی، امریکا و کشور هایی از این دست، برگزاری هرگونه تجمع علیه این کشورها در جمهوری آذربایجان ممنوع بوده، پلیس با تجمع کنندگان به شدت برخورد می کند.

بنا به گزارش های رسیده، پلیس این کشور در مقابل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی، امریکا، فرانسه و برخی از کشورهای اروپایی تدابیر شدید امنیتی برقرار نموده ولی با این وجود در تظاهرات های مشابهی در مقابل سفارتخانه های امریکا و اسرائیل در روزهای گذشته برگزار گردیده که توسط پلیس آذربایجان به شدت سرکوب شده است.

از جمعیت ۱۰ میلیونی آذربایجان ۹۶ درصد مردم این کشور مسلمانند، ولی یک حکومت لائیک وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی قدرت را در این کشور در دست داشته و این دولت اقدامات سختگیرانه ای را بر علیه مسلمانان این کشور اتخاذ نموده است. از جمله اقدامات سختگیرانه و ضداسلامی حکومت لائیک آذربایجان، ممنوعیت حجاب در مدارس و دانشگاه ها و ممنوعیت برگزاری تجمعات اسلامی و فروش کتب دینی در این کشور است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.