برخورد قاطعانه کمیته انضباطی با تماشاگران سپاهان

۰۹م اسفند ،

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربارهٔ شکایت دپارتمان داوری از علی دایی و همچنین شکایت مقامات فدراسیون از صادق درودگر نیز گفت: رسیدگی به این دو شکایت فعلا در مرحله تحقیقات بوده و هنوز حکمی صادر نشده است. ما امیدواریم مسوولان، مدیران، پیشکسوتان و مربیان فوتبال قدم‌های خوبی در جهت سالم‌سازی فضای فوتبال بردارند تا شاهد کاهش این گونه شکایات از یکدیگر باشیم، هرچند اصالت کمیته انضباطی ایجاب می‌کند تا برخورد قاطعی با تخلفات داشته باشد.

به گزارش ایسنا ، وی دربارهٔ وضعیت پرونده محسن بنگر نیز خاطرنشان کرد: ما پس از بررسی‌های لازم سبب عصبانیت بنگر در دیدار سپاهان و پرسپولیس را اهانت‌های تماشاگران اصفهانی قلمداد کردیم و قطعا رای قاطعانه‌ای را دربارهٔ تماشاگران این تیم خواهیم داد تا از این پس به راحتی به یک بازیکن فحش ندهند. اما بنگر که بازیکن باتجربه ای است باید خویشتن‌داری به خرج می‌داد. ما در آینده نزدیک او را به کمیته انضباطی احضار می‌کنیم تا توضیحاتش را ارایه کند. برای ما سوال است که چرا تماشاگران اصفهانی رفتاری که با بنگر داشتند را با جلال حسینی که او هم از سپاهان جدا و به پرسپولیس پیوسته، ندارند!

رییس کمیته انضباطی با انتقاد از برخی رسانه‌ها، اظهار کرد: ما از همه رسانه‌ها به ویژه مطبوعات می‌خواهیم که به جای برجسته کردن نکات منفی به نکات مثبت فوتبال بپردازند، چون واقعا این روزها مسایل منفی در فوتبال‌مان زیاد شده است. ضمن اینکه جای تعجب دارد که برخی خبرنگاران در تماس‌هایی که دارند حتی بنده را تهدید می‌کنند که اگر فلان خبر را به ما ندهید، خودمان می‌دانیم چطور بنویسیم!

وی افزود: برای اولین‌بار است که اعلام می‌کنم خبرها متعددی از قول بنده در برخی رسانه‌ها انتشار یافته که هیچ ارتباطی با من ندارد. من از این پس در مواجهه با هرگونه موردی از این دست، قطعا به مراجع قانونی شکایت می‌کنم تا آنها نسبت به اقدامات شان پاسخگو باشند. متاسفانه بعضی از رسانه‌ها در فضای فکری که خودشان دارند از قول کمیته انضباطی مطلب می‌نویسند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.