برخورد قاطع با خودروهای فاقد معاینه فنی/ اجرای طرحهای ویژه تا قبل از ماه رمضان

سرهنگ جمال بذر افشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پلیس طرح های ویژه خود از جمله توقف در گذرگاه عابر پیاده، خوردن  و آشامیدن هنگام رانندگی، صحبت با تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی و استفاده نکردن از کلاه توسط راکبان موتور سیکلت را با جدیت اجرا می کند. خوشبختانه با اجرای طرح های تشدید ارتکاب این تخلفات به شدت کاهش یافته است. اجرای طرح تشدید از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا بهبود رفتارها ادامه دارد.

وی با اشاره به برخورد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تاکید کرد: پلیس برابر قانون با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کرده و آنها را اعمال قانون می کند. اجازه نمی دهیم خودروی فاقد معاینه فنی در سطح شهر تردد کنند و علاوه بر به خطر انداختن جان خود جان دیگر شهروندان نیز به خطر افتد. همچنین با خودروهای دودزا برابر قانون برخورد شده و هیچ اغماضی در این باره نخواهیم داشت.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران، به زودی در صورت تصویب طرح پلاک تعمیرگاه در تهران اجرایی شده و براساس آن پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی فک و برای آنها پلاک تعمیرگاه صادر می شود. پلاک این خودروها پس از گرفتن معاینه فنی یا رفع نقص بار دیگر تحویل داده می شود.

بذرافشان به شهروندان توصیه کرد با توجه به سفرهای تابستانی قبل از ماه مبارک رمضان از سلامت خودروی خود با خبرشوند و قبل از سفر به منظور جلوگیری از برخورد پلیس و خطرات پیش رو در جاده در صورن نداشتن برگه معاینه فنی، این کار را انجام دهند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.