برخورد مرگبار پراید و پیکان

برخورد مرگبار پراید و پیکان

عصرخودرو : معاون عملیات پلیس‌راه کشور از مرگ دو تن و زخمی‌شدن ۳ تن دیگر در پی واژگونی یک دستگاه پراید در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ صمد اسفندیاری  در این باره گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۷ محور گناباد در استان خراسان‌جنوبی دو سرنشین آن در دم کشته و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی علت این حادثه که در ساعت ۷ صبح روز دوشنبه رخ داد را عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

 

تریلی ولوو موتورسیکلت سوار را کشت

وی همچنین با اشاره به تصادف میان یک دستگاه موتورسیکلت با تریلی ولوو در سه راهی درود پیرانشهر اظهار کرد: در پی این حادثه که در ساعت ۱۹ روز گذشته در کیلومتر ۷۰ روستای کاروانسرا در جاده پیرانشهر محدوده سه راهی دورود رخ داده است، یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی یک تن در اثر برخورد با تریلی جان خود را از دست داده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده تریلی اعلام کرد.

اسفندیاری همچنین با اعلام خبر مرگ یک تن و جراحت ۷ تن دیگر در پی برخورد پراید و پیکان در استان خراسان شمالی اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۸:۳۵ روز دوشنبه در کیلومتر ۶۵ محور فرعی قزل‌غان در استان خراسان‌شمالی رخ داده به علت انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید بوده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، برخورد وسیله نقلیه با عابر، رعایت نکردن حق‌تقدم عبور، خستگی و خواب‌آلودگی راننده و … در صدر مهمترین علل حوادث رانندگی در جاده‌های کشور برشمرد و گفت: از این میان قریب به یک سوم تصادفات در شبانه روز گذشته به واژگونی منجر شده است.

 

وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور با بیان اینکه ترافیک در محور هراز و چالوس نیمه سنگین گزارش شده است به ایسنا گفت: در سایر قسمت‌ها نیز مشکل ترافیکی وجود ندارد و تنها در برخی از محورهای منتهی به استان‌های شمالی کشور به ویژه در استان گیلان ترافیک به شکل مقطعی نیمه سنگین است.

سه شنبه ۳۱ مرداد   ۱۳:۵۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.