برخی اشخاص با انتقاد از اصولگرایان به دنبال تخریب این جریان سنتی می باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: بعضی اشخاص با بیان اظهاراتی دربارهٔ اصولگرایی به دنبال تخریب این جریان می باشند.

“احمد نیک‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشتراکات موجود در دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی اظهار داشت: در حال حاضر در کشور دو تفکر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که از اوایل انقلاب تحت نام‌های دیگری به فعالیت می‌پرداختند وجود دارد و هر دوی این جریان سیاسی به نظام اسلامی، ولایت‌فقیهو قانون اساسی به شکل اساسی معتقدند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: متاسفانه بعضی از اشخاص با بیان اظهاراتی دربارهٔ جریان اصولگرایی به دنبال تخریب این جریان سنتی می باشند تا بیان دیدگاه‌های سیاسی خود و  طرح برخی مباحث همچون سازش ایران با غرب و گرایشات لیبرالیستی در اقتصاد از سوی اشخاص دلیل بر وجود افتراق میان اصولگرایان نیست.

نیک‌فر بیان داشت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هر کدام با توجه به مشترکات موجود در میان خود می‌توانند به دنبال تشکیل حزب فراگیر برای پیشبرد فعالیت‌های قانونی خود به صورت منسجم باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مفهوم “دگردیسی اصولگرایان” که از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد؛ خاطرنشان کرد: اگر چنانچه دگردیسی را به معنای تغییر روش و پوست‌اندازی داخل اصولگرایی تعریف کنیم و در این میان به بیان دیدگاه‌های تازه بپردازیم اصلا قبول ندارم اما اگر به معنای آسیب‌شناسی از لحاظ عملکرد گروه‌های سیاسی باشد امری پذیرفته شده است.

نیک‌فر در پایان خاطرنشان کرد: تفاوت میان طیف‌های مختلف اصولگرایی اگر از لحاظ عملکردی و اهمیت کار تشکیلاتی باشد سبب تفرقه میان جریان‌های اصولگرایی خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.