برخی افزایش قیمت‌ها هیچ توجیهی نداشته و مربوط به عدم نظارت‌ها است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است و برخی افزایش قیمت‌ها توجیه ندارد و این افزایش به نرخ دلار مربوط نمی‌شود، بلکه مربوط به عدم نظارت‌ها است.

برخی افزایش قیمت‌ها هیچ توجیهی نداشته و مربوط به عدم نظارت‌ها است

به گزارش ممتاز نیوز، سید مسعود خاتمی امروز(شنبه_۲۵ دی) در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: مشکلات شهرستان گلپایگان به گونه‌ای است که فرماندار جدید حتما باید فردی باشد که سابقه فرماندار بودن داشته و یک جهادگر باشد که شبانه‌روز کار کند. همچنین فرماندار جدید باید با خانواده ساکن این شهر باشد تا مشکلات را با تمام وجود لمس کند و بین اقشار و اصناف مختلف حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه من وکیل مدافع مردم هستم، ادامه داد: با وجود اینکه امسال سال رفع موانع تولید است، اما در گلپایگان تعداد زیادی سرمایه‌گذار آماده به کار هستند که مجوزهای آنها در استان گیر کرده و اگر این مانع تولید نیست پس نامش چیست؟

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: از دولت و مسولان استان می‌خواهیم تمرکززدایی را در راس امور قرار دهند، مدیران استانی تصور نکنند بهتر از مردم شهرستان‌ها از امور مطلع  هستند، همچنین به شخصیت‌ها، افکار و استعدادهای داخل شهرستان احترام بگذارند. اکنون درصد قابل توجهی از موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان، دولت است. احداث شهرک صنعتی گل‌شهر تصویب و زمینش مشخص شد، اما ادامه کار در استان گیر کرده است.

خاتمی به انتقال تماس‌های ۱۱۵ شهرستان به اصفهان اشاره کرد و افزود: مرکز استان آدرس‌های شهرستان‌ گلپایگان و خوانسار را بلد نیستند و همین موضوع سبب شده آمبولانس با تاخیر به محل حادثه برسد و متاسفانه تاکنون تلفاتی در این زمینه را شاهد بودیم. مدتی قبل جوانی در زیر آوار در چهارباغ خوانسار محبوس شده بود، مردم با ۱۱۵ تماس گرفتند و آدرس دادند، اما چندی بعد از اصفهان تماس می‌گیرند و می‌گویند چهارباغ بالا یا چهارباغ پایین  و آن وقت تازه متوجه می‌شوند، این تماس از خوانسار بوده است و همین اتفاق‌ها به فوت یک جوان منجر شد. ضروری است که تماس‌های اورژانس به داخل شهرستان‌ها برگردد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خاطرنشان کرد: شعار دادیم و به مردم گفتیم که شما ولی نعمت هستید، اما در دل خود انگار ما ارباب هستیم و مردم رعیت. مدیران اصفهان به مردم و کارشناسان شهرستان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: جلسه رفع موانع تولید استان در شهرستان با اختیارات تمام برگزار شود. رفع موانع به این معنی نیست که قانون را رعایت نکنید، بلکه به این معناست که سنگ‌اندازی نشود، نگذارید شهرستان‌ها به مرکز استان بدبین شوند که البته شده‌اند.

خاتمی تصریح کرد: آب شرب مردم در گلپایگان رنگ و بوی نامناسب گرفته است. زیبنده نیست در شهرستانی سدی احداث کنید که به یک منطقه کشور آب شرب بدهد، اما مردم آن شهر آب شرب نامناسب داشته باشند. به دلیل عدم پرداخت حقابه، کشاورزان مجبور به حفر چاه شدند و همین موضوع سبب شد اکنون خطر فرونشست زمین در کمین گلپایگان باشد، پس حقا به مردم و کشاورزان این شهر را پرداخت کنید.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یادآور شد: بعضی از ادارات گلپایگان دچار رخوت شده‌اند و جواب مردم را به درستی  نمی‌دهند که این زیبنده نیست، فرماندار جدید باید سرزده به ادارت برود. ادارات باید به ارباب رجوع احترام بگذارند. مشکل بودجه‌ای را که نمی‌توانیم حل کنیم اما می‌توانیم به مردم احترام بگذاریم و کرامت آنها را رعایت کنیم.

وی گفت: قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است و برخی افزایش قیمت‌ها توجیه ندارد و این افزایش به نرخ دلار مربوط نمی‌شود، بلکه مربوط به عدم نظارت‌ها است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.