برخی خواص و چهره‌های سرشناس گرفتار وسوسه‌های شیطانی شدند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام و المسلمین جان‌نثاری در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در ستاد ارتش:

سخنران مذهبی مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در ستاد ارتش گفت: برخی خواص و چهره‌های سرشناس گرفتار وسوسه‌های شیطانی شدند و با تحریک مردم موجب اختشاش و ناامنی در مملکت شده و به جنگ مقدسات مردم آمدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی سالروزحماسه حضورامت حزب الله در حمایت از ولایت فقیه با شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر محمودی معاون اجرایی آجا در مسجدامام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جان‌نثاری سخنران مذهبی و واعظ این مراسم با گرامیداشت ایام سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و بیان شرحی از زندگی پیامبر (ص) اظهار داشت: هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است اما مردم ما در مقابله با فتنه خودشان به پا خواستند و این یک حرکت خودجوش و معنادار بود ونشان دهنده این بود که مردم ما همیشه بیدار هستند.

وی افزود: این گناه بزرگی است که فتنه‌گران انجام دادند وموجب امیدوار کردن دشمن شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جان‌نثاری تصریح کرد: برخی خواص و چهره‌های سرشناس در این فتنه گرفتار وسوسه‌های شیطانی شدند و با تحریک مردم موجب اختشاش و ناامنی در مملکت شده و به جنگ مقدسات مردم آمدند.

این سخنران مذهبی گفت: تعدادی از افراد نادان و خودباخته با حضوردر خیابان‌ها و به هم زدن مراسم عزاداری امام حسین (ع) باشادی و پایکوبی و دست زدن و هتک حرمت به پرچم امام حسین (ع) به جنگ اسلام و قرآن آمدند.

وی افزود: مردم ما با حضور پرشور، کوبنده و انقلابی خود به حمایتاز ولی فقیه در۹ دی به خیابان‌ها آمدند و پیوند امت و ولایت را مستحکم‌تر از همیشه نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جان‌نثاری اظهارداشت: منافقین و صهیونیست‌ها با حضور در رسانه‌ها از فتنه ۸۸ حمایت کردند اما در ۹ دی پاسخ مردم مانند پاسخ یاران پیامبر (ص) در جنگ احد و خندق و بدر بود.

این سخنران مذهبی تصریح کرد: ندای امام خمینی و بصیرت دینی مردم بعداز دوران ستم‌شاهی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، نهال ظلم و ستم راریشه‌کن کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام می‌خواستند با تحمیل کردن جنگ دین اسلام را تضعیف کنند اما با رشادت‌ها، دلیری‌ها و خون شهدا نظام ایستادگی کرد و این جنگ علی‌رغم خسارت‌های خود به ما قدرت بخشید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.