برخی دوستان احمدی‌نژاد می‌گویند دولت او ۲۰ سال می‌ماند

عسگراولادی:

ایران > سیاست
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سخنان اخیر رییس‌جمهور، خطاب به وی با بیان اینکه برخی دوستان احمدی‌نژاد می‌گویند دولت او ۲۰ سال می‌ماند گفت: آقای رییس‌جمهور، طبق قانون اساسی شما و دولت شما با همه تلاش‌ها و توفیقاتش، دو دوره بیشتر نمی‌تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می‌شود.

حبیب‌الله عسگراولادی در جمع دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای رییس‌جمهور، آنچه باقی می‌ماند خط نظام و اصولگرایی است.

وی بادآور شد: اگر به خاطر داشته باشید در دوره دوم ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برخی از کارگزاران می‌خواستند که در قانون ریاست جمهوری تجدیدنظر شود که ایشان برای یک دوره دیگر بماند و در آن زمان نیز من موضع‌گیری مناسبی انجام دادم مبنی بر اینکه قانون اساسی را نمی‌توان با احساسات و عواطف پیش برد.

برخی دوستان احمدی‌نژاد می‌گویند دولت وی بیست سال می‌ماند

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: اگر منظور ایشان (رییس‌جمهور) این است که خط وی و دولت، خط نظام است و ادامه می‌یابد، این مساله می‌تواند درست باشد ولی نباید گذاشت تصور شود آقای احمدی‌نژاد و دوستانشان می‌خواهند یک دوره دیگر بمانند.

به گزارش ایسنا، عسگراولادی خطاب به احمدی‌نژاد اظهار کرد: دولت شما در طول مدت عمر خود کارهای بسیار خوبی انجام داده است که این به خاطر پایبندی به اصول، آرمان‌ها، انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و با این اظهارنظر که می‌خواهید بمانید زیرسوال می‌رود. بگذارید مردم برای دور بعد رییس‌جمهور خود را انتخاب کنند. برخی دوستان آقای احمدی‌نژاد نظر دارند که دولت وی ۸ سال نیست بلکه بیست سال می‌ماند و مردم درباره چنین اظهارنظرهایی سوال دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس اخیر عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: در این پیچ تند تاریخی که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، سخنان ایشان نسخه است. انتخابات ریاست جمهوری نیز یک پیچ تند در کشور است و اصولگرایان همانطور که به انتخابات ریاست جمهوری توجه دارند، نباید بگذارند فرصت برای انتخابات شوراها نیز از بین برود.

۲۵ نامزد اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری داریم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در حال حاضر حدود ۲۵ نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان وجود دارد و اگر منفردان و اصلاح‌طلبان نیز به آن اضافه شوند حدود ۴۰ نامزد وجود دارد ولی ما فقط یک نفر را می‌خواهیم انتخاب کنیم.

طبق نظر آیت‌الله مهدوی‌کنی به ائتلاف جدید اصولگرایان می‌رسیم

عسگر اولادی با اشاره به تجربه جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در آزمایش جبهه متحد اصولگرایان مخلصانه عمل شد اما دیدیم که برخی سعی کردند ما را محاصره کنند و بعدا متوجه شدیم در این محاصره بسیار حساب‌شده عمل کرده بودند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جبهه متحد اصولگرایان که برای انتخابات مجلس بود، وجود ندارد و ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری و موتلفه اسلامی قصد نداریم آن را احیا کنیم اما قصد داریم طبق نظر آیت‌الله مهدوی‌کنی به ائتلاف جدید اصولگرایان توفیق پیدا کنیم.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.