برخی هنوز کاغذ‌پاره بودن تحریم‌ها را نپذیرفته‌اند

ثمره هاشمی:

ایران > دولت
کسی منکر تاثیر تحریم ها بر معیشت ملت ایران نیست و آن را تکذیب نمی کند اما آنچه مهم است بکارگیری راهکارهایی برای عبور از تحریم ها و مشکلات است که طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در این راستا می باشد.

دستیار ارشد رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور با‌ شناختی که از ایستادگی و غیرت ملت ایران سراغ داشت و ظرفیت‌های موجود کشور را می‌دانست گفته بود که قطعنامه‌ها برای ایرانیان کاغذ پاره‌ای بیش نیست و آن را پشت سر خواهند گذاشت چیزی که تحریم کنندگان به آن رسیده‌اند، اما متاسفانه در داخل بعضی این را هنوز نفهمیده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، مجتبی ثمره هاشمی تصریح کرد: کسی منکر تاثیر تحریم‌ها بر معیشت ملت ایران نیست و آن را تکذیب نمی‌کند، اما آنچه مهم است بکارگیری راهکارهایی برای عبور از تحریم‌ها و مشکلات است که طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در این راستا است.

وی در پاسخ به عده‌ای که سخن رئیس جمهور را مبنی بر کاغذ پاره بودن قطعنامه‌ها به سخره گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این عده به نوعی به دنبال القای این مطلب می باشند که می‌بایستی قطعنامه‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن را بسیار جدی گرفت و مورد توجه قرار داد.

دستیار ارشد رئیس جمهور افزود: این عده به تعبیر دیگری قصد خالی کردن دل مردم را دارند و حرف حسابشان این است که ما نمی‌توانیم در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و فشار‌ها را تحمل کنیم.

ثمره هاشمی تاکید کرد: اما رئیس جمهور با‌ شناختی که از ایستادگی و غیرت ملت ایران سراغ داشت و ظرفیت‌های موجود کشور را می‌دانست گفته بود که قطعنامه‌ها برای ایرانیان کاغذ پاره‌ای بیش نیست و آن را پشت سر خواهند گذاشت چیزی که تحریم کنندگان به آن رسیده‌اند، اما متاسفانه در داخل بعضی این را هنوز نفهمیده‌اند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.