برد استقلال در قم/ امیر باز هم صمد را برد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – در هفته هجدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۲ بر ۱ صبای قم را شکست داد.

به گزارش ممتاز؛ دیدار دو تیم استقلال و صبای قم بعد از ظهر امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی این مسابقه شاگردان صمد مرفاوی عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های خطرناکی را روی دروازه تیم مهمان خلق کردند که هیچکدام از آنها ثمر نداشت. در دقیقه ۱۰ بازی پژمان نوری در مصاف تک به تک با دروازه بان صبا قرار گرفت اما در کمال ناباوری این موقعیت ایده آل را از دست داد و توپ را به خارج زد. در ادامه بازهم صبایی ها نبض میدان را در دست گرفتند و با حرکات انفرادی رضا عنایتی به دروازه مهدی رحمتی نزدیک شدند اما هر بار مدافعان استقلال مانع از گلزنی او می شدند. سرانجام در دقیقه ۴۰ قفل دروازه ها شکسته شد. استقلالی ها که همانند بازی های اخیر خود نفوذ از سمت راست و سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار داده بودند، روی پاس مجید غلام نژاد و ضربه سر زیبای محمد قاضی به گل رسیدند تا نیمه اول این دیدار به سود آبی پوشان به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم بازی سرعت بهتری را به خود گرفت و دو تیم با تفکرات تهاجمی وارد میدان شدند. در دقیقه ۶۵ بود که مهدی محمد نظری با تکل خشن مدافعان صبا متوقف شد و سعید مظفری زاده به سوت استقلال خطا گرفت. آندرانیک تیموریان پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت و توپ را به زیبایی روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر پژمان منتظری استقلال را به گل دوم  رساند. در ادامه استقلالی ها باز هم شانس این را داشتند که اختلاف را بیشتر کنند اما محمد قاضی با بی دقتی توپ را به خارج زد و نتوانست دروازه صبا را برای بار سوم باز کند. در ادامه شاگردان مرفاوی که چیزی برای از دست دادن نداشتند سر و پا حمله شدند. دقیقه ۸۰ مسابقه پژمان نوری در محوطه جریمه استقلال مرتکب اشتباه شد و توپ را از دست داد و سرانجام رضا عنایتی مهاجم فرصت طلب صبا گل اول تیمش را به ثمر رساند. در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر ۱ استقلال به پایان رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی ۳۵ امتیازی شوند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.