برد تیم ملی واترپلو ایران مقابل تیم قدرتمند قزاقستان

تیم ملی واترپلو ایران در حساس‌ترین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به مصاف قزاقستان رفت و برای دومین بار در یک سال گذشته این تیم را شکست داد.

برد تیم ملی واترپلو ایران مقابل تیم قدرتمند قزاقستان

به گزارش ممتاز نیوز،  تیم ملی واترپلو ایران امروز (پنجشنبه) در دومین و حساس‌ترین بازی از مرحله مقدماتی رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا (انتخابی لیگ جهانی) به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان رفت.

ملی پوشان ایران در این دیدار نمایش پایاپایی با حریف خود داشتند و در نهایت دو تیم در پایان چهار وقت قانونی بازی در امتیاز ۱۰ به تساوی رسیدند. طبق آئین نامه این مسابقات باید بازی برنده میداشت و بر همین اساس ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز این بازی شد.

نمایش خوب بازیکنان ایران در ضربات پنالتی نیز ادامه داشت تا جوانان واترپلوئیست ایران بار دیگر در یکسال اخیر قدرت برتر قاره آسیا را شکست دهند. شاگردان دانیال خاکبان در ضربات پنالتی موفق شدند با اختلاف یک گل ۵ بر ۴ قزاقستان را از پیش رو بردارند و در مجموع با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ امتیاز کامل این بازی را به نام خود ثبت کنند.

پیش از این دیدار ابتدا هنگ کنگ ۱۵ بر ۱۴ فیلیپین را شکست داده و در دومین بازی چین با نتیجه ۲۳ بر ۸ مقابل ازبکستان به پیروزی رسیده بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.