برد قاطعانه نوشاد عالمیان برابراسترالیا

رقابت های تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ در حالی پیگیری شد که نوشاد عالمیان نماینده شایسته ایران به مصاف جوستین هان از استرالیا رفت و موفق شد به اولین برد تاریخ تنیس روی میز ایران در المپیک برسد.

   به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در ساعت ۲۲ و ۳۰ (به وقت تهران) امشب هفتم مرداد ماه نوشاد عالمیان که به دلیل رنکینگ خود از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده بود در مصاف حریف چینی الاصل استرالیا رفت.
 جوان شایسته کشورمان در گیم اول موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۵ حریف خود را مغلوب کند؛ در گیم دوم باز هم چپ دست استثنائی ایران بود که موفق شد ۱۱ بر ۷ از جوستین هاو پیش بیفتد ، گیم سوم در حالی آغاز شد که در ابتدا حریف استرالیایی همپای نوشاد عالمیان امتیاز گرفت حتی از او پیش هم افتاد اما در نهایت این عالمیان بود که با امتیاز ۱۱ بر هفت گیم سوم را نیز به سود خود به پایان رساند. در گیم چهارم  در حالی که ملی پوش ایران فقط یک امتیاز تا عدد یازده می خواست حریف استرالیایی امتیاز ۱۰ را گرفت تا بازی ادامه یابد در نهایت ۱۳ بر ۱۱ نوشاد عالمیان چهارمین گیم را هم از حریف خود گرفت و با نتیجه چهار بر صفر اولین بردتاریخ تنیس روی میز ایران در رقابتهای المپیک را کسب کند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.