برد ۲ بر یک در شروع بوندس‌لیگا رضایت‌بخش است

به نقل از کیکر، یورگن کلوپ که شب گذشته تیمش در دیدار افتتاحیه فصل ۲۰۲۲-۲۰۱۲ بوندس‌لیگا ۲ بر یک وردربرمن را در خانه مغلوب کرد، اظهار داشت:در این بازی شروع خوبی داشتیم. اما پس از آنکه از حریف پیش افتادیم، کار را برای خود سخت کردیم. البته می‌دانستیم در این بازی تا زمانی که یکسری اقدامات را در زمین انجام ندهیم، چیزی عاید‌مان نخواهد شد. من از نتیجه راضی هستم اما از برخی موارد هم که درست انجام نشدند، ناراحتم.

به گزارش فارس ،شاگردان او که فصل گذشته عنوان نخست را کسب کردند، در دقیقه ۱۱ این دیدار پر افت و خیز موفق شدند اولین گل خود و فصل جدید را توسط مارکو رویس به ثمر برسانند. این ستاره تازه بخدمت گرفته شده با پاس بلاژیکوفسکی زردها را پیش انداخت. اما در دقیقه ۷۵ «گبر سلاسی»‌ بازیکن اهل جمهوری چک وردربرمن، بازی را به تعادل کشاند، با این حال دورتموندی‌ها در دقیقه ۸۱ با پاس لواندوفسکی و گلزنی ماریو گوتسه، پیروز میدان شدند و ۳ امتیاز ارزشمند را بدست آوردند.

کلوپ افزود: بعد از خاتمه فصل قبل تا این بازی ۱۴ هفته سپری شد و ما در این مدت هیچ بازی رسمی و جدی نداشتیم. از این جهت که در همین ابتدای شروع مسابقات در چنین جدالی برنده شدیم، راضی و خرسند هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.