بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست در کمیسیون اجتماعی

۱۶خردادماه،

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، در جلسه یکشنبه – ۱۹ خرداد- لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای  کمیسیون اجتماعی مجلس، در روز یکشنبه (۱۹ خرداد)، بعد از بررسی طرح تشکیل سازمان ملی و مهارت و فناوری، لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

همچنین در این روز اعضای کمیسیون، تقاضای انتقال کمیسیون”حلیمه عالی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند و عضو کمیسیون بهداشت و درمان ” به کمیسیون اجتماعی را بررسی خواهند کرد.

گفتنی است، کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه (۲۱ خرداد)، بعد از برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون، ۶ نفر از اعضا را جهت عضویت در کمیسیون مشترک، طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، انتخاب می‌کنند و بعد از آن نیز  بررسی لایحه تشکیل سازمان ملی استاندارد در دستور کار این کمیسیون قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، کارگروه موارد خاص در روز یکشنبه (۱۹ خرداد) به بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری و در روز دوشنبه(۲۰ خرداد) پیش‌نویس وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌پردازد و در همین روز دوشنبه کارگروه ایثارگران نیز ادامه طرح خدمت‌رسانی به ایثارگران را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.