بررسی مشکلات مربوط به تولید برق در کمیسیون انرژی با حضور وزیر نیرو

اردیبهشت ۱۴۰۳

امیری‌خامکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزیر نیرو و معاونین پیرامون تامین مسئله تولید برق و نگرانی اعضا کمیسیون و وزیر از تولید برق برای سال آینده بود.

“حسین امیری خامکانی” نماینده زرند و کوهبنان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی وزیر نیرو و به همراه معاونانشان حضور داشتند.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل دولت و اخذ رای اعتماد آقای چیت‌چیان با وی جلسه‌ای نداشتیم و برهمین اساس جلسه مفصلی امروز برگزار شد و معاونان نیز وی را همراهی کردند.

امیری در ادامه بیان کرد: عمده بحث این جلسه راجع به مسئله تولید برق و نگرانی اعضا کمیسیون و وزیر از تولید برق برای سال آینده بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: برآورد می‌شود که پیک مصرف انرژی برق در سال آینده بالای ۵۰ هزار مگاوات برسد که تامین این مقدار انرژی تاحدودی مشکل می‌نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این بود که در دولت برای رسیدگی به این مسئله کارگروهی تشکیل شود تا با همکاری وزارتخانه مختلف این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد تا هم وضعیت موجود بررسی شده و هم راهکارهایی را برای تامین انرژی برق در سال آینده ارائه کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.