بررسی های علمی نشان داد: هندوانه داروی طبیعی افزایش میل جنسی

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۴:۰۷:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – بررسی های علمی درباره انواع میوه و سبزیجات نشان داده است که هندوانه می تواند بهترین داروی طبیعی برای درمان اختلالات جنسی و حتی پیشگیری از آن به جای قرص های شیمیایی ” ویاگرا ” باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی آریا به نقل ازالعربیه ، محققان آمریکایی به تازگی به این نتیجه رسیده اند که خواص هندوانه همان ویژگی های داروی جنسی ویاگرا را در بر دارد.
دکتر بیمو پاتیل رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه ” ایه آندام ” در ایالت تکزاس می گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می شود.
براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می ‌باشد.
علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.
دکتر پاتیل می گوید هندوانه علاوه بر اینکه می تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا ، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می شود.
این گزارش می افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد “سیترولین” موجود در پوست هندوانه می باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۶۰۷۵۴۹۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.