بررسی گروه هفتم مقدماتی جام جهانی در اروپا

۷فروردین ۱۳،

بوسنی با نمایش‌های بسیار شگفت‌انگیز خود از بیش‌ترین شانس برای صعود مستقیم به جام جهانی برای اولین بار برخوردار است، آن‌هم پس از شکست یونان در آخرین دیدار خود. بوسنی در دیدار اول خود ۸ گل به لیختن‌اشتاین زد و پس از آن، ۴ گل به لتونی و سه گل نیز به لیتوانی زد تا با در اختیار داشتن ادین ژکو ستاره‌ی منچسترسیتی در ترکیب خود مدعی اولی صدرنشینی باشد و در دیدار اخیر خود نیز با نتیجه‌ای قاطع یونان را شکست داد تا با ۱۳ امتیاز بخت اول صدرنشینی و صعود مستقیم به ریودوژانیرو باشد.

به گزارش گل، با این وجود بوسنی در یونان، برابر قهرمان یورو ۲۰۰۴ متوقف شد تا با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به یونان، در رده‌ی اول قرار گیرد.

یونان که تاکنون تمامی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سزگذاشته بود و فقط برابر بوسنی به تساوی دست یافته بود، در دیدار برگشت برابر همین تیم بوسنی شکست را پذیرفت تا حالا بیش از همه به پلی‌آف امیدوار باشد. حالا بدون تردید باید به انتظار دیدار یونان و اسلواکی در آتن بنشینیم تا شاهد آن باشیم که آیا اسلواکی می‌تواند شانس خود برای رسیدن به پلی‌آف را امتحان کند یا خیر !

اسلواکی نیز فقط برابر یونان شکست را پذیرفته است و برابر لیختن اشتاین و لتونی به پیروزی رسیده‌اند و برابر لیتوانی نیز دو تساوی کسب کرده‌اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.