بررسی انتخابات ریاست جمهوری در جامعه اسلامی کارمندان/ اصولگرایان باید نامزد واحد معرفی کنند

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر،درباره اینکه فعالیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می کنید و اینکه چه زمانی باید این جریان وارد سازوکار انتخابات اتی شود؟ اظهار داشت: ما در جامعه اسلامی کارمندان بررسی انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کردیم و از هم اکنون نحوه حضور نامزدهای  احتمالی که بنای حضور در انتخابات دارند را رصد می کنیم.

وی توجه به خرد جمعی، اهمیت به چشم انداز بیست ساله و برنامه های سالیانه و پایندی به اصول و ارزش های انقلاب را از مهمترین ویژگی های نامزدهای ریاست جمهوری برشمرد و گفت: شورای مرکزی و دفتر سیاسی جامعه اسلامی کارمندان به طور دقیق برنامه هایی که باید در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد را بررسی و در زمان معین آن را اعلام  می کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: جامعه اسلامی کارمندان پس از آنکه ویژگی های نامزدهای انتخابات را بررسی و تعیین کرد با احزاب و تشکل های همسوی خود همچون جبهه پیروان خط امام و رهبری در میان خواهد گذاشت.

سجادی با بیان اینکه فعلا هیچ یک از نامزدهای احتمالی رسما آمادگی خود را برای حضور در عرصه انتخابات اعلام نکرده اند در خصوص اینکه آیا تشکل متبوعش از شخص خاصی در انتخابات حمایت خواهد کرد یا نه؟ گفت: باید منتظر ماند تا فضای انتخابات شفاف تر شود و ما ببینیم که چه افرادی نامزد انتخابات می شوند، نمی توان از هم اکنون نام فردی را بعنوان نامزد مورد حمایت اعلام کرد.

 دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان در پاسخ به این پرسش که تکثر نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟ افزود: آنچه از فضای کنونی سیاسی استنباط می شود آن است که احتمال تکثر نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری بسیار زیاد است بخصوص این تکثر در جریان اصولگرا بیشتر دیده می شود اما معتقدم باید اصولگرایان با مذاکره و گفتگو به نامزد واحد برسند.

این فعال سیاسی گفت: اگر تکثر نامزدها بیش از حد شود آراء شکسته می شود و ریزش آراء نیز به نفع اصولگرایان نخواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.