بررسی بودجه ۷۰۰میلیاردی مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

۰۸م آذر ،

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: موضوع بودجه ۷۰۰میلیاردی مجلس در جلسه هفته آینده این هیئت با حضور نماینده اصفهان بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد اتخاذ می‌شود.

عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به پیگیری اظهارات نماینده اصفهان مبنی بر بودجه ۷۰۰میلیاردی مجلس اشاره کرد و گفت: این موضوع توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درحال بررسی است.
وی افزود: اعداد و ارقامی که حسن کامران نماینده اصفهان اعلام کرده بود بخشی روی کاغذ درست است ولی مباحث مربوط به واگذاری‌ها درست نیست.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه دوستان باید با دقت حرف بزنند، اظهار داشت: در جلسه هفته آینده این هیئت با حضور و ارائه توضیحات کامران در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این جلسه روز چهارشنبه (۱۵ آذرماه) هفته آتی برگزار می‌شود.

حیدرپور همچنین از تدوین آیین‌نامه نحوه اداره هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبرداد و گفت: آیین‌نامه نحوه رسیدگی به موضوعات اجرایی این هیئت نیز در حال تدوین است تا این هیئت با جدیت کار خود را دنبال کند.

گفتنی است، حسن کامران نماینده اصفهان معتقد است بودجه مجلس ۷۰۰ میلیارد بوده و این موضوع با واکنش رئیس مجلس روبرو شده است، علی لاریجانی رسیدگی به این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده و خواستار ارائه گزارش آن به مجلس شده است.

انتهای‌پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.