بررسی تقاضای تفحص از بانک مرکزی

۲۹م دیماه ،

بینا- نمایندگان مجلس هفته آینده تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را در صحن علنی پارلمان مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
به گزارش بینا به نقل از فارس، بررسی گزارش رئیس دیوان محاسبات کل کشور دربارهٔ تفریغ بودجه سال ۱۳۹۰ و همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر ردّ تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی موضوع قانون بودجه سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰، از دیگر دستورکارهای جلسات هفته بعد خانه ملت است.
بهارستان‌نشینان هفته آتی به بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازی کشور و شرکت‌های خودروساز، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در زمینه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک تجارت و همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد برداشت از محل حساب هجده بانک دولتی و خصوصی و واریز به حساب خزانه، می‌پردازند.
یک نفر از نمایندگان مجلس هفته آینده در صحن علنی پارلمان به عنوان عضو در هیئت نظارت بر چاپ انواع تمبر، اوراق و اسناد رسمی موضوع ماده ۴۶ قانون محاسبات عمومی کشور مصوب ۱۳۶۶، انتخاب می‌شود.
همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در هیئت سه نفره برای از میان برداشتن موانع موجود در راه تنظیم حساب‌ها و صورتحساب عملکرد سالانه بودجه کل کشور موضوع تبصره ۴ ماده ۹۵ قانون محاسبات عمومی کشور اصلاحی مصوب ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۷۲، از دیگر دستورکارهای جلسات علنی خانه ملت است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.