بررسی حادثه سد فشافویه در اولین جلسه کمیسیون کشاورزی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

ایرانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نهادهای مختلفی در مورد حادثه سد فشافویه به طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل هستند و مطمئنا این مسئله در کمیسیون بررسی خواهد شد.

علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد حادثه اتفاق افتاده در سد فشافویه مبنی بر آلودگی آب سد و تلف شدن بیش از ۲ میلیون قطعه ماهی گفت: مسئله آلودگی آب سد مطمئنا در جلسه هفته آتی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی خواهد شد.
 
وی همچنین ادامه خواهد داد: باید به این مسئله توجه کرد که دستگاه‌های متعددی در صیانت از محیط زیست و همچنین سلامتی مردم مسئول هستند که می‌توان به سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای دیگر اشاره کرد.
 
ایرانپور تاکید کرد: این نهادها به طور مستقیم و غیرمستقیم در مورد نظارت بر موضوعات این چنینی دخیل هستند و مطمئنا این مسئله در کمیسیون بررسی خواهد شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: مطمئنا اگر دلیلی نبوده چنین حادثه‌ای اتفاق نمی‌افتاد و این حادثه موید این مطلب است که به هر حال آلودگی در این زمینه وجود داشته که این تعداد از آبزیان تلف شدند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا باید بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد و گروهی به صورت کارشناسی موظف شوند تا این مسئله را پیگیری کنند تا علت اصلی مشخص شده و اگر دستگاهی در این زمینه کوتاهی کرده برخورد لازم صورت گیرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.