بررسی رفع ممنوعیت واردات فلفل از ایران به روسیه

قائم مقام رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه در ملاقات با هیات ایرانی ابراز اطمینان کرد که مشکل ممنوعیت موقت واردات فلفل از ایران به زودی حل شود.

بررسی رفع ممنوعیت واردات فلفل از ایران به روسیه

به گزارش ممتاز نیوز، هیات اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی محمد مهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و مقامات اتاق بازرگانی و صنعت روسیه دیدار و در خصوص رفع ممنوعیت واردات فلفل از ایران و گسترش همکاری های تجاری بین دو کشور گفتگو کردند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی کشورمان با اشاره به حجم تولید و کیفیت بسیار بالای محصولات کشاورزی جمهوری اسلامی ایران که توانسته است  جایگاه خوبی در بازار روسیه کسب کند خواستار مساعدت و همکاری بخش های خصوصی و دولتی دو کشور برای رفع موانع گردید.

ولادیمیر پادالکا، قائم مقام اتاق بازرگانی و صنعت روسیه با اشاره به اینکه در سال جاری میلادی حجم تجارت بین دو کشور برای اولین بار در طول روابط دو کشور به بیش از سه میلیارد دلار رسیده است گفت: بخش اعظم این حجم از مبادلات تجاری به محصولات کشاورزی دو کشور اختصاص دارد.

پادالکا با تشکر از حضور هیات عالیرتبه ایرانی در مسکو، افزود اطمینان دارم که ممنوعیت موقتی موجود به سرعت رفع خواهد گردید.‌

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.