بررسی ضرورت التزام نامزدهای ریاست جمهوری به قانون در ˝راه سوم˝ تلویزیون

˝راه سوم˝ فردا ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه، با حضور عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم و نماینده ادوار مجلس به بررسی موضوع قانونگرایی در انتخابات می‌پردازد.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، تهیه‌کننده برنامه «راه سوم» با بیان این که موسی قربانی مدت‌ها به «قضاوت» اشتغال داشته، افزود: با حضور این کارشناس مسائل حقوقی، اهمیت و ضرورت التزام مسؤولان کشور و نامزدهای ریاست جمهوری و هوادارنشان به قانون اساسی را بررسی خواهیم کرد.

مسعود فلاح پرویزی افزود: در بخش‌های دیگری از این برنامه مستند گزارشی کوتاهی پخش می گردد که در آن به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین نظر شهروندان ایرانی دربارهٔ قانونگرایی پرداخته‌ایم.

 به گفته وی”راه سوم” تا ۲۷ خرداد به بررسی زوایای فرهنگی و اجتماعی بزرگترین حماسه سیاسی امسال می پردازد.

 این تهیه‌کننده گفت: ویژه برنامه انتخاباتی این برنامه از ۲۳ اردیبهشت آغاز شده و قصد داریم در برنامه های باقی مانده دربارهٔ حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح، قانونگرایی، رعایت اخلاق و تقوای سیاسی و دیگر مواردی که از مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می رود، با کارشناسان سیاسی و مردم گفت و گو کنیم.

 برنامه “راه سوم” کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو سیما که با هدف پیگیری مطالبات فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری روی آنتن می رود.

 این برنامه دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۹:۲۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.