بررسی طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریسی استخدامی

۲۰ آبان ،

۲۰م آبان ۹

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریسی مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز (سه شنبه ۱۶ آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: در نشست امروز، اول خبرها مربوط به حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز موضوع محاسبه سابقه حق التدریس‌ها مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: بر اساس این طرح قرار شد افرادی که به صورت حق التدریسی در آموزش و پرورش فعالیت داشتند، بعد از استخدام سنوات آن‌ها محاسبه شود.

وی ادامه داد: در این رابطه کمیسیون آموزش به‌عنوان کمیسیون فرعی است و کمیسیون اجتماعی به‌عنوان کمیسیون اصلی مسئول بررسی این طرح است.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تأکید بر اینکه کلیات طرح محاسبه سابقه حق تدریس‌ها به تصویب رسید، تصریح نمود: در نشست امروز قرار شد که ادامه بررسی طرح در کمیسیون اصلی انجام شود.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. زارع:

    ترابخدادرخواست مراانجام بدهیدسابقه ی حق التدریس ۱۰سال هستم استخدام۸۴با۹سال سابقه باسن۴۵ایابلااخره سابقه ی حق التدریسم حساب میشود؟

  2. صدیقه:

    موافقم سابقه حتماحساب شود

  3. hashemi:

    با سلام و احترام! اگر عملی شود حاصل زحمات و تلاش تقریبا بدون مزد خیلی از معلمان تاحدودی پرداخت می شود.همچنین بخش اعظمی از استرس و نگرانی های کاری این معلمان رفع خواهدشد.و به یقین با اشتیاق بیتری به فعالیت های آموزشی خواهند پرداخت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.