بررسی طرح حمایت از تولید ملی تا هفته آینده در مجلس/پیش‌بینی تامین بار مالی این طرح

۱۹م آذر ،

یک عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ با اشاره به جلسه روز قبل این کمیسیون در مورد رسیدگی به طرح حمایت از تولید ملی، گفت: در این جلسه چگونگی تامین بار مالی طرح حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مشکل بار مالی این طرح برطرف شد.

غلامرضا نوری در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی روز قبل بیست و سومین جلسه خود را برای بررسی طرح حمایت از تولید ملی برگزار کرد و در مورد منابع مالی در نظر گرفته در این طرح، بحث و بررسی انجام داد.

وی افزود: در این جلسه در مورد راهکارهای لازم برای تامین منابع مالی و جلوگیری از بروز مشکلات در اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت. در این طرح منابعی برای جبران بار مالی پیش‌بینی شده است که به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی وجود داشته باشد.

نوری با بیان اینکه بررسی طرح حمایت از تولید ملی در جلسه آینده کمیسیون نهایی خواهد شد، اظهار کرد: جلسه بعدی کمیسیون فردا برگزار می‌شود که بعد از جمع‌بندی نهایی به احتمال بسیار این طرح طی هفته جاری و یا هفته آینده با قید یک فوریت در دستور رسیدگی مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.