بررسی طرح مربوط به کنکور سراسری اولین اولویت کاری کمیسیون آموزش در سال ۹۲

۱۸فروردین۱۳،

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین جلسه این کمیسیون در سال اولویت اول و فوری کاری کمیسیون متبوعش را بررسی طرح مربوط به کنکور سراسری عنوان کرد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مسائل مربوط به بودجه و بررسی پیشنهادات را در جلسات قبل در چندین جلسه پی در پی به پایان رسانده و گزارش را به کمیسیون تلفیق ارائه کرده بود، در جلسه امروز خود مباحث مربوط به برنامه کاری کمیسیون و اولویت‌های آن در سال را به عنوان محور اصلی بحث خود قرار داد.

وی با بیان اینکه بررسی طرح کنکور سراسری به عنوان اولویت اول و فوری کمیسیون آموزش و تحقیقات است، تصریح کرد: در راستای دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی، قرار شد اعضای کمیسیون از فردا صبح با تشکیل جلسات پی در پی این طرح را در دستور کار خود قرار دهد، به گونه ای که بتوان قبل از پایان خردادماه سال جاری ترجیحا با کمک هیات رییسه مجلس تصویب آن را به پایان برساند تا از هرگونه نابسامانی در برگزاری کنکور جلوگیری شود.

پیشنهادات بودجه‌ای کمیسیون آموزش به تلفیق رفت

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسه امروز خود با جمع بندی پیشنهاداتی در زمینه بودجه آموزش و پژوهش نتیجه جلسه را به تلفیق ارائه کردند.

علیرضا سلیمی نیز در این باره به ایسنا، گفت: در جلسه امروز کمیسیون نظرات اعضا درخصوص آموزش و پژوهش به منظور لحاظ شدن در بودجه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا براساس جمع بندی انجام شده، به کمیسیون تلفیق ارائه می گردد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و مجلس افزود: همچنین فردا (دوشنبه) در جلسه‌ای طرح ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.