بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه ها، کمک به کم درآمدها و لایحه بودجه در نشست امشب دولت و مجلس

۱۴ام بهمن ،

فولادگر خبر داد:

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان این که نشست عصر امروز دولت و مجلس با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس برگزار می گردد، گفت: دستور کار نشست امشب بررسی مسائل کلان اقتصادی همچون فاز دوم هدفمندی یارانه ها، کمک به اقشار کم درآمد و قانون بودجه کشور است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال جاری اجرا نخواهد شد، گفت: در نشست های مشترک دولت و مجلس دربارهٔ فاز دوم هدفمندی بحث می گردد و دولت می تواند اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی کند.
وی دربارهٔ کمک به اقشار کم درآمد گفت: در نشست های مشترک دولت و مجلس کلیات کمک به کم درآمد ها مورد توافق قرار گرفته است اما بحث دربارهٔ جزئیات آن ادامه دارد و مسئولان اجرایی کشور پس از نهایی شدن این موضوع جزئیات کمک به کم درآمد ها را اعلام می کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در شرایطی که دولت بخواهد از درآمدهای خود به اقشار کم درآمد کمک کند نیازی به ارائه لایحه به مجلس نیست اما اگر منابع کمک به اقشار کم در آمد از محل های دیگری تامین شود دولت باید لایحه ای را به مجلس ارائه کند.
رئیس کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: در نشست امشب دربارهٔ ارائه لایحه بودجه سال آینده کل کشور به مجلس رایزنی خواهیم کرد.
/۲۷۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.